Del 21 al 24 de març Kosmopolis parla de quàntica
Pietro Massignan escollit com Outsanding Referee per l'American Physical Society
Pietro Massignan, Ramon i Cajal del departament, ha estat seleccionat per les revistes Physical Review de l'APS com Outsanding Referee per a l'any 2019.
Nura Ahmad, doctorand del departament, entrevistat a El Periódico
Nura Ahmad, nascut en Kano, Nigèria, està estudiant un doctorat en la Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), dirigit per Daniel López Codina i Clara Prats en un programa per a millorar el control de la tuberculosi a Nigèria.
El grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos realitzarà la reunió d'investigació el dilluns 4 a l'EPSEB
Markus Bar, cap de divisió de l'Institut Nacional de Metrologia d'Alemanya (PTB), obrirà la reunió de recerca del grup BIOCOM-SC com ponent principal el dilluns 4 de febrer. La seu de la jornada serà la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)
La jornada de recerca del Departament de Física a punt
El pròxim dia 29 de gener al matí se celebrarà a l'Institut d'Estudis Catalans (carrer del Carme 47) les XIV jornades de recerca del Departament de Física amb la conferència convidada de M. Ángeles Serrano, ICREA a l'Institut de Sistemes Complexos de la Universitat de Barcelona (UBICS)
Pàgina de divulgació: ‘Física de les platges’
El Grup de Morfologia Costera del Departament ha creat una pàgina de divulgació de la seva recerca.