Exposició-demostració de maquetes d’invents al llarg de la història

del 14 al 18 de març de 2016,

Quan?

14/03/2016 a 11:00 fins a 18/03/2016 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala Pere i Joan Coromines, al carrer del Carme 47 de Barcelona

Nom de contacte

iCal

La Societat Catalana de Física, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, organitza del 14 al 18 de març de 2016, a la Sala Pere i Joan Coromines, al carrer del Carme 47 de Barcelona, una exposició-demostració de maquetes dels invents que han canviat la història de la física. Aquesta exposició estàadreçada a estudiants de batxillerat i ja es va dur a terme l’any passat amb un gran èxit de participació.

Tenint en compte les característiques de l’exposició que comporten una explicació del funcionament de les maquetes, realitzada pel seu constructor Sr. Ramón Magem, haureu de reserva data i hora. La visita té un durada aproximada d’una hora, el número d’assistents haurà de ser com a màxim d’una vintena. L’horari de 9.00 h. a 14.00 h.

Per tal de confirmar l’assistència i  triar l’horari cal que us poseu en contacte amb la secretària de la Societat Catalana de Física.

Núria Fuster           e-mail: nfuster@iec.cat     Telèfon 933 248 583

Com exemples de les maquetes exposades us podem avançar : Eolipila d’Heró,  motors diversos, màquina de vapor, ariet hidràulic, generador de Van der Graaf, pila de Volta, radio, televisió, . . . fins a una trentena.