Pere Bruna escollit sotsdirector de l'Institut de Tècniques Energètiques

24/04/2019

Pere Bruna, professor del Grup de recerca en Caracterització de Materials (GCM), va ser proposat per Ignasi Casanova, president de l'Institut de Tècniques Energètiques (INTE), com a sotsdirector a la junta de l'institut el passat mes de març. La junta i la comissió van va acceptar la seva nominació que es va fer efectiva el 22 de març de 2019.

Com a sotsdirector, Pere Bruna, formarà part directa de la presa de decisions d'un institut creat el 1971, que té com a funcions principals la recerca i la transferència de tecnologia, organitzades en quatre programes que comprenen àrees d'especialització en radiacions ionitzants, catàlisi i desenvolupament de materials per a aplicacions energètiques i mediambientals, física amb neutrons i acceleradors de partícules.

A més dels laboratoris de recerca, l'Institut disposa de laboratoris acreditats que donen serveis de calibratge de detectors i d'anàlisi radioquímica de mostres ambientals.

Desitgem tota la sort a Pere Bruna en la seva nova posició.