Pere Bruna escollit sotsdirector de l'Institut de Tècniques Energètiques

Pere Bruna, professor del Grup de recerca en Caracterització de Materials (GCM), va ser proposat per Ignasi Casanova, president de l'Institut de Tècniques Energètiques (INTE), com a sotsdirector a la junta de l'institut el passat mes de març. La junta i la comissió van va acceptar la seva nominació que es va fer efectiva el 22 de març de 2019.

Com a sotsdirector, Pere Bruna, formarà part directa de la presa de decisions d'un institut creat el 1971, que té com a funcions principals la recerca i la transferència de tecnologia, organitzades en quatre programes que comprenen àrees d'especialització en radiacions ionitzants, catàlisi i desenvolupament de materials per a aplicacions energètiques i mediambientals, física amb neutrons i acceleradors de partícules.

A més dels laboratoris de recerca, l'Institut disposa de laboratoris acreditats que donen serveis de calibratge de detectors i d'anàlisi radioquímica de mostres ambientals.

Desitgem tota la sort a Pere Bruna en la seva nova posició.