La jornada de recerca del Departament de Física a punt

El pròxim dia 29 de gener al matí se celebrarà a l'Institut d'Estudis Catalans (carrer del Carme 47) les XIV jornades de recerca del Departament de Física amb la conferència convidada de M. Ángeles Serrano, ICREA a l'Institut de Sistemes Complexos de la Universitat de Barcelona (UBICS)

A més de la conferència convidada per part de M. Ángeles Serrano, que tractarà l'estructura geomètrica de xarxes, quatre membres del departament de diferents grups de recerca realitzaren conferències de 30 minuts. A més a més de les xerrades habituals, el programa inclou per primer cop una sessió de pòsters, adreçada als estudiants de doctorat del Departament.

Abans de la sessió de pòsters, amb el corresponent coffee break, i a partir de les 9:30 del matí, José E. Garcia del grup de caracterització de materials (CEMAD) parlarà del rearrangament de dominis ferromagnètics amb llum i Pietro Massignan del grup de simulació de matèria condensada (SIMCON) d'estructures topològiques en matèria condensada. Després de la sessió de pòsters, cap a les 11:30,  a més de M. Ángeles Serrano, Elena Salinas del grup de caracterització de materials (GCM) ens parlarà sobre la tecnologia per fer i caracteritzar el vidre i Hyuk Park del grup de teledetecció (RSLAB-TSC) ens parlarà de la detecció remota per satèl·lit.

Aquesta jornada es realitza amb el suport de la Societat Catalana de Física i l'organitza la Comissió de Recerca del departament amb Elvira Guardia al cap. Aquí dalt podeu trobar a la imatge el pòster fet per la comissió de recerca de cara a l'esdeveniment amb tota la informació detallada d'aquest.

Us hi esperem