Sou a: Inici / Notícies / La III jornada docent del departament se celebra el 18 de juliol

La III jornada docent del departament se celebra el 18 de juliol

El dimecres dia 18 de juliol se celebra a les 10 h, a l'aula de teleensenyament de l'ETSETB la jornada docent del departament.

Primer hi haurà una benvinguda a càrrec de Joana d'Arc Prat - Secretària Acadèmica de l'ICE i Blas Echebarria - Sotsdirector de Docència del Departament de Física seguida d'una conferència convidada: "Mites i llegendes sobre l'educació universitària" a càrrec de David López del Barcelona Science and Education Research Group. A continuació hi haurà la presentació "Les notes de les assignatures de Projectes a la UPC depenen de la nota d'accés a la Universitat?" per Francisco Fayos.

Després, Oriol Batiste farà una demostració titulada "Construcció d'experiments de demostració a l'aula amb impressió 3D" i LLuis Batet parlarà del Projecte _E+ TEACHENER: integrant les ciències socials i les humanitats en la formació superior en l'àmbit de l'energia". Es finalitzarà amb una taula rodona: "Té relació el gènere amb la humanització de les ciències?". Introducció i moderació a càrrec d'Elisabet Mas de les Valls amb la participació de Pilar Gil, Lluís Batet, David Pino i Lourdes Reig

Us animem a tots a participar!

arxivat sota: