La III jornada docent del departament se celebra el 18 de juliol

El dimecres dia 18 de juliol se celebra a les 10 h, a l'aula de teleensenyament de l'ETSETB la jornada docent del departament.

Primer hi haurà una benvinguda a càrrec de Joana d'Arc Prat - Secretària Acadèmica de l'ICE i Blas Echebarria - Sotsdirector de Docència del Departament de Física seguida d'una conferència convidada: "Mites i llegendes sobre l'educació universitària" a càrrec de David López del Barcelona Science and Education Research Group. A continuació hi haurà la presentació "Les notes de les assignatures de Projectes a la UPC depenen de la nota d'accés a la Universitat?" per Francisco Fayos.

Després, Oriol Batiste farà una demostració titulada "Construcció d'experiments de demostració a l'aula amb impressió 3D" i LLuis Batet parlarà del Projecte _E+ TEACHENER: integrant les ciències socials i les humanitats en la formació superior en l'àmbit de l'energia". Es finalitzarà amb una taula rodona: "Té relació el gènere amb la humanització de les ciències?". Introducció i moderació a càrrec d'Elisabet Mas de les Valls amb la participació de Pilar Gil, Lluís Batet, David Pino i Lourdes Reig

Us animem a tots a participar!