La professora Clara Prats escollida com a membre numerària de l'Institut d'Estudis Catalans

La professora Clara Prats, del grup de recerca Biologia computacional i sistemes complexes (BIOCOM-SC), ha estat escollida com a membre numerària de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC), adscrita a la Secció de Ciències Biològiques.

Els membres numeraris són les persones que, elegides pel Ple, gaudeixen de tots els drets i tenen totes les obligacions que fixen els Estatuts i el Reglament de règim interior de l'Institut, que són exercir els càrrecs de govern per als quals siguin elegits o designats, assistir als plens de l'Institut i a les reunions de la seva secció, participant en les votacions reglamentàries. A més hauran de prendre part en les tasques de recerca de l'Institut i en les altres que els siguin encomanades.