Jornada de recerca del grup de recerca BIOCOM-SC

El passat dimecres 17 de gener el grup de recerca BIOCOM-SC va fer una reunió científica on dos nous lectors de la Universitat Politècnica de Catalunya, en Christian Mata i en Pau Clusella, van presentar les seves investigacions més recents.

Un convidat de líntitut de recerca de l’Hospital del Mar, Giovanni Dalmasso, va també presentar models matamàtics aplicats a la ciència de la biologia del desenvolupament.

La jornada va finalitzar amb una xerrada divulgativa per part den Daniel Lopez Codina sobre el cant dels ratpenats. El programa sencer va ser:

Programa:

10:00 h – 10:50 h Christian Mata (BIOCOM-SC, Universitat Politècnica de Catalunya)

Avenços en IA i visió per computador aplicats a la imatge mèdica

10:50 h – 11:40 h Giovanni Dalmasso (Hospital del Mar Research Institute)

Decoding vascular patterns in limb development: the Sox9 connection

11:40 h – 12:10 h Coffee break

12:10 h – 13:00 h Pau Clusella (Dept. de Matemàtiques, Universitat Politècnica de Catalunya) Exact neural mass model for neural oscillations with low-firing rates

13:00 h – 13:50 h Daniel López (BIOCOM-SC, Universitat Politècnica de Catalunya)

Els ratpenats canten òpera?