Enric Alvarez convidat per l'Institut Montmeló a fer xerrada divulgativa sobre el cor

Enric Alvarez, professor del grup de recerca BIOCOM-SC, va donar el dia 28 de Març una conferència dins del pla de promoció de la UPC per donar a conèixer la recerca i la feina realitzada en la UPC als instituts de secundària. Amb l'esperança d'atreure gent a la nostra universitat, la universitat oferta una sèrie de xerrades als professors de secundària i aquests escullen les xerrades que troben interessants per la seva docència.

En aquest cas, Ricard Simó, professor de primer de batxillerat de l'Insitut Montmeló va convidar Enric Alvarez a fer la xerrada Calcio, del núcleo de las estrellas a tu corazón a 15 estudiants de física de primer de Batxillerat. Com a part de la sessió es va intentar realitzar un experiment a classe similar al que es fa a GeorgiaTech per explicar arrítmies cardíaques amb un resultat molt exitós.

Us animem a fer xerrades entretingudes i divulgatives a estudiants enviant la proposta a pla.promocio@upc.edu.