El grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos realitza la reunió d'investigació el 4 de febrer a l'EPSEB

Markus Bar, cap de divisió de l'Institut Nacional de Metrologia d'Alemanya (PTB), obre la reunió de recerca del grup BIOCOM-SC com ponent principal el dilluns 4 de febrer. La seu de la jornada és la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)

El dilluns 4 de febrer, l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona acull la trobada anual de recerca del Grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos (BIOCOM-SC) del departament de física.

El conferenciant convidat, Markus Bar, comença a les 10:00 a la Sala de Graus de l'Escola amb una xerrada sobre estructures de patrons en petits nedadors. El programa continua amb la xerrada de Miquel Marchena, estudiant de doctorat del grup, sobre la contracció de les cèl·lules auriculars. Després del descans, la sessió es reinicia amb una altra xerrada convidada a càrrec de Marta Ibáñez de la Universitat de Barcelona (UB) sobre la formació de patrons en teixits animals. El dia es tanca amb la xerrada d'un altre estudiant de doctorat de la Universitat Federal de Rio Grande (UFRG) que treballa en la prevenció de la propagació de la malària en col·laboració amb el grup.

A la dreta, teniu tot el programa detallat. Tots els interessats esteu convidats a participar en les conferències.