Daniel López-Codina modera debat en Ia segona Jornada Omid Kokabee de Ciència, Pau i Drets Humans l'11 d'abril

Dijous 11 d’abril de 2019 al Campus de la UPC al Baix Llobregat de Castelldefels es realitza la segona jornada OMID KOKABEE DE CIÈNCIA, PAU I DRETS HUMANS organitzada per l'Institut Català Internacional per la Pau, l'Ajuntament de Castelldefels, l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat i el Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC.

Daniel Lopez-Codina, professor del grup de recerca en Biologia Computacional i Sistemes Complexos BIOCOM-SC, moderarà la conferència “Situació de la recerca i els drets humans, al món” per Michelle Catanzaro, doctor en física computacional i aplicada, i periodista científic, seguida del debat amb en Michelle Catanzaro, Jordi Armadans de FundiPau, Eva Vidal directora del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC. Aquesta conferència es realitzarà a la Sala d’actes de l’EETAC a les 17:00h

La jornada també tindrà un debat a les 12:00h del matí a la 028-2 de l’EETAC sobre “Què poden fer les universitats pels Drets Humans i la Pau” moderat per Eva Vendrell del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC i amb tres ponents: Gemma Fargas, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat. UPC; Xavier Burgués. Professor UP que ha estat president d’Amnistia Internacional Catalunya i Jordi Urgell de l'Escola Cultura de Pau de la UAB.

Us convidem a tots a anar-hi.