Activitat divulgativa sobre l’eclipsi solar parcial a Terrassa

Professors del departament de Fisica i alumnes de l’ESEIAAT s’han reunit per observar l’eclipsi solar i retransmetre’l per Internet

La experiència d'observació i divulgació ha estat coordinada pels professors Carme Hervada, Ricard Kirchner i Emili Serret, del departament de Física. El grup de professors del departament de Física de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrials, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa (ESEIAAT) s’han reunit a l’exterior del campus per gaudir del fenomen a través d’un telescopi i retransmetre el moviment de la lluna per sobre del Sol amb d’un vídeo en directe a Youtube. El vídeo en directe ha tingut una bona acollida.

Aquesta activitat ha estat recolida al Diari de Terrassa en l’article Una petita mossegada al sol