Nura Ahmad, doctorand del departament, entrevistat a El Periódico

Nura Ahmad, nascut en Kano, Nigèria, està estudiant un doctorat en la Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), dirigit per Daniel López Codina i Clara Prats en un programa per a millorar el control de la tuberculosi a Nigèria.

El passat 26 de febrer, Gemma Tramullas, periodista d'El Periódico, va entrevistar a Nura Ahmad, doctorant en el programa doctoral del departament dins del Grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos (BIOCOM-*SC) on es posa l'accent en els obstacles que representa la falta de mitjans materials en el progrés acadèmic.

Sota la frase "Sempre busco la manera de seguir en peus", la periodista sintetitza hores de conversa amb l'estudiant en un text molt interessant.