Jordi Boronat pren possessió del càrrec de director del departament davant el Rector de la UPC Francesc Torres

Amb la presència del Rector de la UPC, Francesc Torres, de la secretària general Marta de Blas i del director sortint Daniel Crespo, Jordi Boronat ha pres possessió del càrrec de director de Departament de Física el 23 de juliol. En un acte celebrat a l'edifici B4 del campus nord s'ha produït el traspàs de poders amb discursos breus dels directors entrant i sortint i del mateix rector.

En l'acte, els dos directors han coincidit en demanar suport administratiu de proximitat per un departament tan gran com el Departament de Física. El nou director ha donat tot el suport institucional del Departament a les demandes dels Rectors de les universitats públiques quant a finançament i ha demanat que des del rectorat es tingui cura d'aquells que fan ciència bàsica a la Universitat, indicant que la UPC ha de ser un referent no només en enginyeria i tecnologia sinó en la ciència que fa de base d'aquestes.

El nou director ha procedit a nomenar el seu equip directiu que estarà format per:

Secretària Acadèmica: Clara Prats Soler

Sotsdirector de docència: Eloi Pineda Soler